obama for president

okej. idag är det den 29 oktober aka höjdpunkten på hela året därför tima fyller år. och både jag och amanda älskar henne och därför ska hon få ha en bra dag. det blir kalas hos mig och sen fett med hardcore på folkan. (ohherregud jag får hjärtklappning av skrikandet. så jävla bra !!!! nej men det är okej .. tima du är bäst) sen imorgon. torsdag alltså ska jag få åka bort en dag !!! hejjaaaaaaa. amanda tar med mig till stockholm och vi ska köpa saker. eller jag ska för amanda är pank, nästan iallafall och jag ska tvinga henne lägga ner alla sina pengar på bara goda koppar te !! (för du kommer inte få dricka kaffe amanda. ha-ha-ha) nu ska jag iväg någonstans med min mormor. lutar åt bowling. puss

Kommentarer
Postat av: tima

tack tjejer . ni är värda guld PUSS ses ikväll :)))

2008-10-29 @ 10:22:44
Postat av: amanda

obamaobamaobama jag ska tvinga dig köpa smutsiga tröjor på beyond retro

2008-10-29 @ 10:31:27
URL: http://trettiofem.blogg.se/
Postat av: jane

ni är fett bra :)

puss!

2008-10-29 @ 10:59:06
URL: http://janes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0