Hh

okej . natten mellan fredag och lördag hände något helt sjukt !!!!!! jag sov i 10 timmar, och jag tror jag typ var fyra år senaste gången jag sov så länge. Nu på kvällen åkte jag upp på stan och avslutade lovet genom att äta middag med Ida. Jag frågade Ida om vi inte kunde göra det varenda söndag eftersom det skulle bli typ världens bästa tradition men det tyckte Ida var en dålig idé så för att lugna ner henne gick vi och köpte kaffe och nu är jag jätteglad för imorgon ska jag träffa min klass igen !!!!!!!!!!!!! fast imorgon kommer vi säkert bråka och då kommer man tänka "hur kunde jag längta till dessa idiotos?!" Nu ska jag äta knäckebröd . puss/ amanda

Kommentarer
Postat av: ellen

alla här är lame ! ingen kommenterar :(

du är bra iallafall amanda. hihi

2008-11-02 @ 21:13:39
URL: http://trettiofem.blogg.se/
Postat av: ragnar åsboda

söt

2008-11-02 @ 21:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0