det här är max

han vill ha en brud. han är väldigt trevlig och snäll och han reser överallt hela tiden. max är enochåttiofem centimeter lång och han har ett eget klädmärke. han är kändis också. senast idag satt jag och bläddrade i tidningen och poff där var han. fast max är ganska bra på att vara mer anonym så låt inte den här 'oj-max-råkade-hamna-i-tidningen-för-han-hade-dumma-kläder-på-sig' grejen förstöra eran chans att träffas ! för så är det, just du kan få chansen att träffa denna herre ! max tycker inte åldern spelar någon roll. därför kan alla skicka ett mejl till [email protected] med namn, ålder, varför just du ska träffa max och bild så hör jag av mig. det spelar inte så stor roll om du bor i örebro eller inte.. långdistansförhållanden kan funka ! så ta chansen nu. max behöver dig. och så är det ändå jag som nästan väljer vilken tjej det blir i slutet så .. hi. PUSSELLEN

 


Kommentarer
Postat av: bella

Han var verkligen jättefin. Jag bor i Arboga, kanske hör av mig :) pussa honom från mig :$

2008-08-17 @ 18:21:14
Postat av: Anonym

hur gammal är herrn?

2008-08-18 @ 16:49:09
Postat av: ellen

anonym: han är fjorton. beter sig minst som han är arton. minst. han är mogen. skicka mejl !!!!!

2008-08-18 @ 17:40:28
URL: http://trettiofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0